Tuesday, August 23, 2011

Hantu Di Bulan Puasa

Assalamualaikum

Aku tgh sedap2 nak tido balik pagi td tbe2 aku didatangi hantu. Bodoh. Habis tidur aku x tenang. Maka dengan ini post aku pada hari ini adalah mengenai mimpi hantu. Post ini tidak membawa apa2 makna kepada korang jika korang datang hendak menuntut ilmu. Tiada. Ini post bualan kosong. Saksikan.

Untuk menceritakan kisah ini aku gunakan gambar seperti yg terdapat dalam Zul punya blog. Baru feel.

Mula-mula aku..

Tibe-tibe aku..

so aku pun..

tapi instead aku mimpi cmtu, aku mimpi cuaca seperti ini..

di kawasan seperti ini..

tibe2 ade mereka..

sedang bermain..
aku pun..

tibe2 lagi..

menjadikan aku..

dan di depan aku tibe2 ade..

ini sangat tidak..

hampir2 diterkam aku pun..

dan terus mencari member aku utk diceritakan pengalaman bodoh ini.

Haa..ini cerita sangat cilaka. Maybe cara penyampaian x nmpk sgt menakutkan. Tapi jika pernah pegi ke kawasan rumah lama aku iaitu di kuarters hospital batu pahat, korang mungkin akan dapat feel itu. Btw ini mimpi hantu aku yg paling menakutkan sepanjang aku hidup. End. Assalamualaikum.

5 comments:

eswandyasre said...

Ok, kawasan rumah lama kau. Sangat boleh membayangkan. Dulu aku jalan kaki dari Pesta ke sana. Dengan siapa aku dah lupa. aku rasa ko pun dah lupa aku penah ke sana.

akue said...

aku rase aku ingat2 lupa..tapi xpe, aku igt yg ko penah dtg bile ko sebut, hahaha

zul a.k.a kingsix said...

haha bangun tidur muka monyok

BearDude said...

@eswandyasre ko g kuarters tu ngan aku n rashid kot.... aku igt lagi.... hehehe

akue said...

Rashid nak kawen eh..dem...aku dah tua sial~~