Tuesday, October 13, 2009

idea..

semalam kol kampung..kesian kt family aku..smua ade sakit2, abah n mak sakit, zara sakit, yana sakit...harap2 mereka cepat sembuh dan tidak melarat..

dah lama x sentuh blog ni, asik bukak tgk org len pnya blog je..sndri nk post mls..

jumaat hari tu, aku ade job kawen..opismate aku sndri..so slama 3 hari aku menjadi OP(official Photographer)..penat seh~..tp best r..ade bnda nk mengisi masa lapang aku..pastu insyAllah ade lg job2 sterusnya selepas ini..masa aku belaja nnt aku akan ade amik job jgk cuma x byk r...kalo stakat brtunang tu bole la..

so dengan adenya stok2 job kawen/tunang yg mndatang ni, bolelah aku mengupdate blog photography aku yg sedang in process..

lagi ape nak tulis..raya dah nak abis..mmmm...haa, insyAllah next month aku nak beli lens baru lak..trigger flash hari tu dah beli, kali ni lens plak..

1 comment:

Si Anggerik said...

yer. blog ko in process. sabo yerhhh. gner yg aku kasik ko tuh dulu.