Thursday, August 20, 2009

SELAMBAK!!

lame x masuk..sbb xde idea nk tulis ape..br lepas bek demam, demam 1 hari, haha..mkn panadol tdo, amik mc, bgn da ok..setel~..

hmm..aku ade nk ltk gamba time abg amat kawen, time jln2 g penang, time meow konvo..nk letak gmba je la sbb nk tulis mcm x prlu kerna gmba je dah mnceritakan byk mende...ok, aku mgkn ltk description sket kt gamba2 aku..

aaa...nah, tgk sndri je la ye..

mula2 gmba kawen










ok..tu gmba utk kawen..skrg gamba jln2 g penang plak

















haa..dah setel yg tu..gmba konvo lak..












10 comments:

yanasaja said...

ECEHECEHCEHCEHCEHCHECEHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

okinokiyo said...

apsal awek ko muka mcm yana??

okinokiyo said...

kakakaka aku rasa lawak plak

Tok Zu said...

abah kata jangan lupa sambung belajo,
awek tu ada degree, awak kena lah sama taraf ngan dia , kan kan...

Si Anggerik said...

fuyo g penang lawat awek. peewit peewit.

akue said...

yana: ape eceheceheceheceh
kmai: muka x mcm yana r..kdng2 mcm kak rai pun ade gak, akaka
mak: smbung2..msti smbung pnya, hehe
k.rai: penang g jalan2 r..die blaja kt um je

yanasaja said...

APAHAL MCM MUKA AKU PULAK.KAK MAI XDAPAT HADIAH BESDAY.SEKIAN.

ya2 said...

wan,

ko dah ada makwe?

perasan kita awak ni masih kecik lagi.ingat dulu awak xnak g skolah.haha

ko jgn kawin dulu!!

akue said...

kak suria: hahaha, itu dulu, xnk g tadika sbb malu ngan pompuan..yg itu kita igt lg, hahaha..xleh kawen dulu..tggu yana kawen dulu r

kingsix said...

wan konferm kawen dulu dari aku..




-zul