Tuesday, July 07, 2009

kesah Kesah

dah lame aku x tulis blog sbb aku x tau nk tulis ape..sejak kaki aku kene tikam ngan plag tu, mcm kehilangan idea lak, hahaha..

baru2 ni aku pindah rumah selama 3 hari ke opis aku..gara2 nak siapkan keje yg duenye ahad mlm, trpaksa la aku brtungkus lumus..bkn aku je r, opismate aku ade gak..

ktorang bt proposal utk MBKT (MAJLIS BANDARAYA KUALA TERENGGANU) pnya building..so dorg mntk 2 option, aku pun ditarik msk gak sbb aku leh bt keje ngan laju dlm waktu trtekan, akaka..

so ktorang dibahagi kepada dua team (yg ktorng sndiri pndai2 decide), satu team JKR, satu lagi team swasta, JKR ni aku ngan max..

so adengan membuat 3d pun brmula..dahla mlm jumaat dlm pkl 1230 tu, bos aku rejek dua2 design..mase tu da 40% siap, kene design blk dlm mase 1 1/2 hari..ok la, demi kerja bt je la

aku kekurangan tdo dlm mase 3 hari tu, aku tido selama 3 jam je sehari..ok la 2, mcm time2 blaja gak, tp time blaja pun aku x smpt siap design, ni maju sket la, akakaka

sabtu tu, aku kol parents aku..tp aku x smpt ckp ngan mak aku sbb die dah tdo, dorg ade bt bbq, jeles2..xpe, nnt mak abah dtg mnggu ni..

somembuat keje la kita, ahad pagi 2 aku br siap satu blok, ade lagi dua blok, arghhh!!! aku mntk tolong zul(opismate aku yg dipanggil utk tolong2 bnda2 kecil) buatkan structure utk 2 blok tu, nnt facade die aku pandai2 r design..

mlm tu dlm pkl 8, br aku start render..Alhamdulillah, siap gak r, wlpn ade gak bos x puas hati sket, tp xpe r..satu lg team pun siap gak, die pnya design lg gempak..

nak tgk hasil ktorng stay opis? aku rase puas gak r ngan design aku yg ni brbanding mase aku blaja, ni lah yg paling cntek pernah aku bt, hahaha


ni team JKR punya, tp bumbung tu mcm nk roboh je la kalo design mcm tu,xde sapot sbb x smpt nk buat, akakaka


yg ni team swasta pnya, design gempak gile..aku suka

itulah hasilnye..pas2 semalam aku cuti, aku blk rumah dlm pkl 2 pagi hari isnin, tdo smpai pkl 9, smbng trus smpai kol 12 tghri br bgn..

itulah kesahnye..end

4 comments:

okinokiyo said...

sila la dtg rumah aku utk menengok abg amat kawin.

sabtu mlm ada makan2 spt biasa..nak join ke ko busy?

akue said...

aku dtg..join

yanasaja said...

ohhh makan ko join!!!!

mcm chuun jer design tuh.due2 lawalah.yg team lagi satu punye design nama modern lahh

hidet said...

cantiknye design tu