Monday, April 13, 2009

Hari ini Hari Isnin

Aku xde keje, so aku bt bnda ni..pas2 bila tgh bt, xde idea nk tulis ape..

1.Apakah benda yg paling pntng dalam hidup kamu

Family aku, kwn2 aku, kamera aku, kete aku, pakaian aku..

2. Apakah benda terakhir yang kamu beli dgn wang sendiri
tiket parking kete..

3. Di manakah tempat impian perkahwinan kamu
Dkt rumah mak abah aku, kt batu pahat..kalo tmpt len, kt australia

4. Berapa lamakah anda rasa hubungan anda berkekalan?
Last time kapel main2 thn 5 bulan je, kate pun main2..kalo lps ni nk crk trus buat kawen la

5. Adakah anda dilamun cinta?
aaa...

6. Di manakah restoran terakhir kamu makan malam?
Amin Thai, kt shah alam..membe aku blnja mkn sbb tolong anta die g kdai kmputer

7. Namakan buku terakhir yang kamu beli?
Digital Camera Issue April..rm 9 je..

8. Apakah nama penuh kamu?
Mohd Syazwan Bin Abdul Latip Bin Abdul Kadir Bin Lamat

9. Kamu lebih senang dgn mak/ayah?
Dua2..tp kt mak la slalu mngadu mase kecik2 kalo kene pkl ngan abah, pas2 kene pkl ngan mak crk kucing bls dndam kt kucing..

10. Namakan seseorang yg kamu ingin jumpa utk pertama kalinya dalam hidup anda?
Saya nk jmpa Trivium

11. Sebutkan 8 nama sahabat yg paling rapat dgn kamu
-zul
-bedos
-zami
-epi
-luq
-yob
-yen
-yus

12. Adakah kamu mencuci pakaian anda sendiri?
kt rmh ade mesin bsh, bsh sndri r

13. Tempat paling seronok kamu mahu pergi
Pegi air terjun wlpn x geti brenang

14. Pelukan atau ciuman?
Pelukan sbb aku mmg suka peluk org pun..laki je la, pmpuan mak aku je la aku plk

15. 8 perkara yg amat saya gilai
-Kamera
-Amik Gamba
-Men Youtube kt tmpt keje
-Brbual ngan membe di Skype
-Jalan2 yg berfaedah
-Men Game On9 ngan membe
-Makan
-Isap Rokok

16. 8 perkataan yg sering diuchapkan
perkataan yg aku slalu sebut slalunya mncarut je..cmne nk buang ni
-aaa..
-pan**t
-ci**p
-haram!!
-bab* ape!!
-hangguk ko!
-hotak ko!
-mengucap dua kalimah syahadah

17. 8 buah buku yg plng terbaru dibaca
-Digital Camera
-Penyiasat Remaja
-FHM Thailand pnya, akakaka
-Tropical Resorts(buku archi, crk idea bt design)
-Buku brtemu dgn ruas
-Buku Lima
-100 Photographs
-Puteri Gunung Ledang: The Making

18. 8 buah lagu yg saya boleh dengar berulang kali
-lagu2 trivium
-lagu2 metal la snang cite
-Breaking benjamin- Diary of Jane
-lagu2 rock kapak
-Dope-Always
-Slipknot-Dead Memories
-Bryan Adam-Summer Of '69
-...

19. 8 perkara yg saya pelajari tahun lalu
-Knl org btl2 br brcinta
-Jgn percaya ckp org yg brbual
-Jgn mengharap
-Berani la sket
-Kalo suka ckp je suka, lg nk deny2
-kalo brsabar pasti dapat pnya
-..

20. Tag 8 horang..
mls~..


ni br lepas gunting rmbut smalam..maafkan aku yana, aku x dpt buat rmbut cacak2 yg lagi ok..wuu, org kate kemas tp aku rase cm haram


7 comments:

yanasaja said...

peeewitttt peeewitttt rambuttt baru!!!!

nanti teman aku gunting rambut plakkk wehhhh~

okinokiyo said...

hensemmm hensemm

missbby said...

wan, memang hensem lah...hahah..nampak sket mcam orang, kalau tak lagi harammm..ekekek..

akue said...

tipu!!!korg tipu!!!

Tok Tip dan Tok Zu said...

wan memang hensem, mesti ramai ppuan nak tackle awak..

akue said...

hwakhwakhwkahkawhak...mak bt lawak

zul yg tak bulat said...

rajin ko yer bloggin.. ahhaa.. adakah anda dilamun cinta? jeng jeng jeng