Monday, April 06, 2009

anak2 kakak2 aku..bahse pendek die aku x tau

blk kmpng jumpa dorg..jmpa mak abah..tp gelagat telatah dorg sgt mmningkan kepala, sorg x suke aku, sorg suke pukul2 aku, sorg lg kecik lg, diagah2 x ketawa pun..aku ni muka pakcik yg jh t ke, wuu~~..

mgkn bdn aku besar dorg takut kot..pelik tgk ade lg besar dr mak2 dorg..

td opismate aku ckp, nape muka aku xde rupe parents aku n akak2 aku n adik aku?? aku ank angkt ke, akakakaka..aku pun x tau la..die bile kt laki jdk baka len kot..apsal dorg kurus aku gemuk, xkan aku nk kurus rmping mcm dorg lak..nnt x jntan la aku..kene gemuk sket, tp aku trlebih sgt gmuk ni..

i2 je aku nk tulis, papehal..rindu blk kmpng, x puas!!

ni yg x suke aku..
ni lak suke pukul2 aku

yg ni lak trlopong je tgk aku..

2 comments:

LiNda said...

cutenya zara !!

yanasaja said...

pandai ar ko balek kan time aku xda kat umah!!!!